محمدرضا محمدرضا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

من و پسرم

افتادن بند ناف محمدرضا جون

1391/11/22 21:00
نویسنده : مامان وبابا
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

             

عزیز دل مامان شبی که میخواست نافت بیفته خیلی اذیت شدی اینقدر گریه میکردی که من نتونستم تحمل

کنم و باهات شروع کردم به گریه کردن گریه ما نمیدونستیم که قراره نافت بیفته صبح روز بعد هنگامی که

مامانی خواست پوشکتو عوض کنه دید که نافت افتاده تازه اون موقع بود که متوجه بی تابی دیشبت شدیم

                              عکس ناف محمد رضا جونم که در8 روزه گی افتاد

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر علی
23 بهمن 91 0:26
الهیییییییییییییییییییی
مامان محمد رضا منو هم لینک کن


چشم حتما
akram joon
26 بهمن 91 21:25
آخی 2 تایی گریه میکردین؟؟؟؟؟؟


عمه جون
19 فروردین 92 13:59
سلام ماما وبابا دارین چیکار میکنین پست جدید بذارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و پسرم می باشد